12 Temmuz 2017 Çarşamba

Google gorevleri ile outlook eslestirme

Google gorevleri ile outlook eslestirme

Blogumu takip eden bazi arkadaslar sunu sordu google gorevler ile outlook eslestirme mumkun mu ? onlara icloud ve yahoo nun gorev ozelliklerini kullanmalarini soyledim. Onlar ayni olmadigini soyledi. O zaman su soruyu dusunmeye basladim neden cok fazla kullanici google gorevleri kullaniyor. 


Google gorevler api ile caldav gorevler api karsilastirma

Biraz arastirma yaptiktan sonra, sunu buldum google gorevler api aslinda caldav protokol ile ayni degil ve de caldav gorevleri ile uyumlu degil. 



Google kullanicisi olarak, google gorevler, google takvime ( caldan api kullanimi ) gmail den daha cok bagimli. Bu esnada caldav gorevleri ve caldav atamalari ayni aileye ait.   



Google gorevler api’nin avantajlarindan birisi gorevlerin agac kullanimi , birisi digerinin altinda olusturulabilen. Gorev ve yardimci gorev iliskisinin cozumu.

Eco’nun yeni ozelliginin testi.

Cok fazla degil , EVO software firmasindan bir bulten aldim sunu soyluyordu EVO Collaborator for Outlook google gorevler ile uygundu. Cok fazla odaklanmadim uzerine

Ta ki eco yu bilgisayarimda gorene kadar, benden evo collaborator outlook denememi istiyorlardi gercekten calistigini gormem icin google gorevlerinde :

  1. Evo’nun resmi sitesinden eco nun son surumunu indirin

  2. Yonetici ayricaligiyla eco yu indirin

  3. Evo seritinden profile acin bicimlendirin ve gmail hesabini doldurun.

  4. Teste tiklayin ve gmail Oauth rutini bitirin.

  5. URL adresi ile eslesen gorevlerin otomatic olarak dolduruldugunu goreceksiniz.

  6. URL gorevlerinin yaninda, bir dosya ikonu goreceksiniz eger cok fazla gorev dosyasi varsa. Hangi dosyayi kullanmak istiyorsaniz uzerine tiklayin.

  7. Uygulaya tiklayin ve cikin
  8. Eslesme tamamlandiktan sonra , gorevlere gidin ve gorevlerin listelendigini goreceksiniz.

Eco google gorevler uzerinde calisiyor gibi . fakat dogrulamak zorundayiz eger outlook gorevleri mesela onemliler ve gmail gorevleri agac kullanimi gidecek mi ? evo calisanlari bu durum hakkinda bahsettim. Bana endiselenmemem gerektigini soylediler, bilgilerin korundugunu soylediler.

Dun , arkadaslarim icin eco yu yukledim. Google gorevlerinin eslesme sonucunu gorduler ve kontrol ettiler gmail web-gui da ne oldugunu. Bununla alakali cok mutluydular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder